Bağlaç Olan de

Metinleraraslıkla intihal arasında olan ince ve keskin çizgi gibi bir ilişki var aramızda. Ben böyle süslü cümleler yazıyorum, sen hayatta süs arıyorsun. Ben çamaşır makinesinin içinde son bir çorap teki var mı diye elimle arıyorum; sen aramayı bırakmışsın, üstelik tükenmişsin ve benim makinede aradığım çoraptan daha yalnızsın. Ben bağlaç olan "-de, -da"yı ayırmaya özen gösteriyorum ama kıyamıyorum bir türlü, solundaki sözcükten biraz daha uzak kalacak diye, ona yaslanamayacak diye. Sen ise edatla bağlacın arasındaki mesafe kadar uzaksın bana, bir o kadar da ayrısın benden. Ben, bizle ilgili cümleler kuruyorum, sen... Nerdesin? Yoksun! Gittin ha yine... Gene mi hüzün ulan! Bağlaç olan "-de", rica etsem sırtımı sıvazlar mısın? Söz, bir daha ayırmayacağım seni.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SPERM VE AŞKIN DÜELLOSU: TELEGONYA ETKİSİ